{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداروشکر تنت سالمه

خداروشکر تنت سالمه
لایک کن ای بشر 🗿🪓✨
دیدگاه ها (۱۱)

حداقل کو.نی نمیشم لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

کمی وان پیس لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

بس کن جوان ایرانی لایک کن ای بشر 🗿🪓✨

ترجمه :از داداشم خواستم برام ویس بگیره که چجوری با مشتری‌هاش...

خداروشکر نتا اومدلایک بازنشر یادت نره گلی

ای خدا این بشر عالیههههععع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط