{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام به همتون خب راستش باید بگم که میخام کلا از اینجا برم

سلام به همتون خب راستش باید بگم که میخام کلا از اینجا برم یعنی آف بزنم چون برای یه آدم بالغی مثل من همچین جایی آدماش مناسب نیست 19 سالمه دیگه و باید بگم شاید یکی از بهترین تجربه هام شما بودید خیلی بچه های با معرفتی بودین آیسان، ضحی، امیر، متین، علی، سونی، مهنا، الینا، یکیتونم 12سالش بود یادم نی اسمشو حالا اسماتونو یادم نی بیشتر ولی خیلی بودین خلاصه زشته برام دیگه توی همچین اپی باشم دمتون گرم با همتون خاطره خوش دارم تو قلبیای منین ممنون تا اینجا بودین همتونو برام مهمین امیدوارم شماهم از اینجا دل بکنین خداحافظ همگی🌹
دیدگاه ها (۷)

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

!اول بخونین همه ی عکسا رو و ویدیو رو تا ته ببینین و بعدش منط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط