{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در "نمی‌دونم چی بگم" ترین حالت ممکن هستم!

در "نمی‌دونم چی بگم" ترین حالت ممکن هستم!

‌‌
دیدگاه ها (۰)

حتما لازم نیست بااسلحه آدمارو بکشینحرف زدن که بلد نباشی قاتل...

نمی دونم چی بگم 🫤

نمی دونم چی بگم 🤩🙃🙃

نمی دونم چی بگم ولی ناراحت شدم دیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط