{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه بیو از خودم بدم:

یه بیو از خودم بدم:
اسمم:پارمین
دخترم و ۱۴ سالمه دارم میرم کلاس هشتم
رولم لیساعه
بایسم تو بلک پینک لیسا و تو بی تی اس جونگکوک و شیپر نیستم
رنگ موردعلاقم آبی و مشکی
کیدرامرم و کیپاپرم
کشور موردعلاقم کره جنوبیه
چشام تقریبا قهوه ایه و موهام خرمایی و رنگ پوستم سبزه اس و چتری هم دارم موهام هم بلنده
تهران زندگی میکنم
یه داداش کوچیکتر دارم
خب دیگه فکر کنم همچیو گفتم اگر باز چیزی میخواین بدونید تو کامنتا ازم بپرسید💕✨
دیدگاه ها (۷)

دقیقا✨🛐منبع::🎀پینترست🎀

تهکوک🔥🛐منبع::🎀پینترست🎀

گفتم بهتون یه بیوگرافی بدم.

گفته بودم دوباره یه بیو از خودم بدم🍪🧸 اسمم مهدیه اس ۱۳ سالمه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط