{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نفسام بهت بنده 🦋🫀

نفسام بهت بنده 🦋🫀
دیدگاه ها (۲۲)

ژزاببب🤤

تو مال خودمی خودمی 🥰

آخه بین این عشقایی مصنوعی واقعی تر بودی

تو دلیل من برای بودنیمن دلیل تو

دوستان بنده امتحاناتم از ۹ خرداد شروع میشه و خب نمیتونم اینر...

- بهت گفتم عاشق من بودن آسون نیست، بهت گفتم ازم فاصله بگیری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط