{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شخصیتم پیش بقیه: اروم...هیچی..کم حرف..جدی..گمگین😔

شخصیتم پیش بقیه: اروم...هیچی..کم حرف..جدی..گمگین😔

من پیش اون چند نفر:
دیدگاه ها (۵)

رزی خیلی خوبه خدایی😭😭😭

شاید واستون سوال شده باشه این کیه، خب...وقتش رسیده بهتون بگم...

دوستان امروز ظهر بیوی ایشون که فلاکس نیستن رو میدم🥀

شهلازخشناکشاسم اوسی رک رومم رو چی بزارممپسشکش

من با بقیه حرف کم میارم باتو وقت,

حرف من تاکسیک به اون یه نفر

یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم مدتیه نبودم و بیمار بودم حال دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط