{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقــــا......😂

دقیقــــا......😂
چون رو مخمــــ بیش از اندازه 😂🤘
دیدگاه ها (۰)

خــیلیــــ خفنـــن .....👌😎 مخــصوصا↓↑zeyn↓↑🕷️⛓️

مـن چرا با این اهنگ همیشه زود گریم میگره .....¿💔😢

حــق ...... :)💔

دقیقا خــیلی......ــــــ💔

این اش اصولگرایان بیش از اندازه داره شور میشه

و گفت:«چشمانت برای غمگین بودن،بیش از اندازه زیباست.»#غم#تغیی...

هیچوقت به هیچکس بیش از اندازه محبت نکن اونا عاشق بارونن ، ول...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط