{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای اولین بار ، دارم با دستانم هنری رو می سازم که تا حال

برای اولین بار ، دارم با دستانم هنری رو می سازم که تا حالا تجربه اش نکرده بودم 🌱⭐
کلا من عاشق اینم که کارای جدید رو انجام بدم حتی اگه نتیجه اش خوب نباشه ولی هر بار نتیجشم به دل نشسته 🫶🫰🏻
خوشحالم میکنید نظر بدید 🥰🥰🥰
دیدگاه ها (۷)

مراقب خوبی های درونتون باشید 🌱

📸 تیم زندگی

🐿️: یه کم انرژی آیدل بودن رو از خودتون نشون بدید.🐱: آیدل بود...

اولین سناریو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط