{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی اخرین ادم روی زمین بودم +++ نظرتو برام کامنت کن 🥺

کاشکی اخرین ادم روی زمین بودم +++ نظرتو برام کامنت کن 🥺
دیدگاه ها (۲۸)

....... 😭

عیجانم

:+

:()

و چنان رنجم دادی گویی اخرین دشمنت بر روی زمین بودم .

:(

کارو بگیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط