{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توصیف من🎀[ البته زمستون رو بیشتر دوست دارم]

توصیف من🎀[ البته زمستون رو بیشتر دوست دارم]
دیدگاه ها (۲)

عاممممم.....سخنی ندارم......

قضیه اینکه تو باشگاه وزنه رو چانگبین میفته بعد جیسونگ میره ن...

شیبال✨️

چقد دلم می خواد این کارو شی اون رو روی اون دختره امتحان کنم😔

دوست دارم همیشه زمستون باشه‌.‌عاشق برفم‌.

برند رو دوست دارم ولی سفیرش رو بیشتر

کدوم رو بیشتر دوست داری رزی یا جیمین؟(با اجازه خودم جیمین رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط