{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودم نظر بدهید دیس به @lurestan_edit

ادیت خودم نظر بدهید دیس به @lurestan_edit
دیدگاه ها (۴)

خب دقیقا الان ساعت ۳ صبح و نیم است تو مغزم پارتیه

من دیگه نمیتونم تحمل کنم خسته شدم شاید آف ابدی زدم

من ماندهام تنهای تنهااااا

🤭

ادیت خودم نظر؟

ادیت خودم..نظر؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط