{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها اگر همین جوری پست بزارم اما حمایت کم باشه اف میزنم

بچه ها اگر همین جوری پست بزارم اما حمایت کم باشه اف میزنم
دیدگاه ها (۰)

اصلا از حمایتاتون برای فیکا راضی نیستم شاید دیگه ادامه ندم ا...

حمایت ها داره کم میشه😓می خوام اف بشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط