{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوکی پس منم تا حدودی هاتم چون یه زمانی عینکی بودم ولی الا

اوکی پس منم تا حدودی هاتم چون یه زمانی عینکی بودم ولی الان کمتر از عینک استفاده میکنم🥹🥲
دیدگاه ها (۳۰)

وایب تهیونگ🥹🛐خب شبتون بخیر مراقبت کنید عاشقتونم حمایت یادتون...

صداهای بهشتی🛐🥲

حق بعد از کلاس ششم گاییده شدم با X پدصگ😐😐😐

ترکیب این دوتا🥹🛐

من یه زمانی هورنی بودم الان شدم دانشمند فانتزی

دیگه نتا اوکی شده منم ویسگون کمتر میام ببخشید😞

کاشکی منم توی قلبم تیر می‌خورد و الان زیر یه خرمن خاک بودم 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط