{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اما تو قول داده بودی 😢😢

اما تو قول داده بودی 😢😢
دیدگاه ها (۰)

خیلی سخته تا حالا شده؟ 😅😅

دوسشون دارم ❤️شما کدومو؟

تو قول داده بودی....تو قول داده بودی تنهام نذاریتو قول داده ...

بودی قول میدادَم قَدرِتو بدونَم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط