{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوونی نکردیم ک باختیم..

جوونی نکردیم ک باختیم..
دیدگاه ها (۰)

حق

روزی من هم خواهم مُرد....

🖤

چ‌قشنگ

ایران جوونی مون رو از مون گرفت‌....🙂😁ما که هیچ وقت جوونی نکر...

جوونی نکردیمما تو دفتر زندگی هی می رفتیم صفحه بعد......💔😓

هعییییی💔💔🥀🥀جونی ک نکردیم ما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط