{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم شب و دلتنگی هاش

😔😔😔😔😔💔💥
دیدگاه ها (۶)

براتون دلبرانه آوردم امروز رفتم باغ کندم وای نگو چقد

بفرنی سیکا شکم پری خوش مزه شمه دل نخواهه باز

منو ته جدایی همه شهر جا مشته

نذری برای شهدا و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

بازم شب شد و دلتنگی❤️‍🩹🥺دیدی آخر گمم کردی..

بازم شب شد و دلتنگی ،،،🥀

بازم شب شد و دل تنگی💔#شب #دلتنگی #خاص #قلبم #ستایش_قلب_سربی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط