{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂نمیتونم چیزی بگم آخه منم ده نودی ام

😂😂😂😂😂فکر کنم نیاز به توضیح نیست همه فهمیدن دیگه؟؟!😏😏
دیدگاه ها (۱۲)

*_*

جنی

بیلینکی ها دستا بالا🥹🥹

حق تا ابدددد 😭😭

دیگه حتی نمیتونم به گاییم رو توضیح بدم

🌸 درود 🌸💮گفتم یکم در باره خودم توضیح بدم اسمم الینا آبان امس...

سلام دوستان خواستم بگم که دیگه نمیتونم فعالیت کنم. نتا وصل ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط