{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد بقیه میان میگن چیشده چته چرا ناراحتی؟

بعد بقیه میان میگن چیشده چته چرا ناراحتی؟
وقتی هم که میای بهشون میگی عین خیالشون نیست
و بعد قسم میخوری که درداتو تو دلت قفل کنی و به هیچکس نگی🥲💔
دیدگاه ها (۱۱)

یه روز میرسه که این دنیارو ترک کنم؟

راستی امروز تولدمه:)))

ولی اریما با موی بلند یه چیز دیگه س🥰✨فقط اگه یکم اکانه ی بدب...

اخه تا چه حد اینقدر کراش بودن؟😔✨شما تو انیمیشن زوتوپیا رو کی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط