بعد بقیه میان میگن چیشده چته چرا ناراحتی؟
بعد بقیه میان میگن چیشده چته چرا ناراحتی؟
وقتی هم که میای بهشون میگی عین خیالشون نیست
و بعد قسم میخوری که درداتو تو دلت قفل کنی و به هیچکس نگی🥲💔
وقتی هم که میای بهشون میگی عین خیالشون نیست
و بعد قسم میخوری که درداتو تو دلت قفل کنی و به هیچکس نگی🥲💔
- ۱.۶k
- ۱۲ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط