{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی به عشق خود(مکمل تون) بگین،،

گاهی به عشق خود(مکمل تون) بگین،،
تو دومین جون من،
و اسمت اولین کلمه حک شده در قلبم وجاری بر زبونم هست،،،
قشنگه نه،،؟!
دیدگاه ها (۳)

این جوجوها بانی شادی هر خونه هستن... ❤شادی نصیبتون..

حقیقت خدا را از آینه دلتون بنگرید... حمد، شکر، سپاس.. از آن ...

درخواستی..

اصالت هر ملیت با گویش ولباسش هویداست..

اردیبهشتی جانم💋زاد روزت شیرین و پر عشق و نور ✨قهقهه هایی آسم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط