{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون آدم دیگه به هیچکس اعتماد نمیکنه:l

دیدگاه ها (۰)

ادیت خودم خوب شده:)

قلب آدم تا جایی میتونه تحمل کنه که بهش آسیب نزنی:)

به هیشکی اعتماد ندارم من تو دنیا◄°l||l° لایک و ؋ـالو یاבت ...

داشتم به یه چیزی فکر میکردم...به این فکر میکردم که...اگه یه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط