{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قرار نبود بری به این زودی.......! 🙃

خودتم میدونستی چقدر از رفتنت میترسیدم... ولی رفتی
دیدگاه ها (۰)

قولمون یادت نره...

.

سخنی میمونه؟؟؟

درسته قدیمیه ولی دوسش دارم💫🦋

پیج پژو پارس 🤭ترسم این بود بری که رفتی🥱💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط