{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه هم نمیرفت😁😋

دیگه هم نمیرفت😁😋
دیدگاه ها (۰)

اوه مای گاد🙄😬

من یه بار اینطوری شد ولی معلم روش کم نشد😐معلومه دیگه معلم ای...

اخبار سه تفنگدار: اگه بنی مغازه بابک نمیرفت.....

بخدا اگه این بشر نبود نصف کارا خوب پیش نمیرفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط