{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین آبتنی امسال

خیلی سرد بود 😊
🥶❄️🥶
دیدگاه ها (۷)

همین که داری نفس میکشی کم دلیله

یادش بخیر

شکوفه سیب و مسیر رودخونه زیبا

چی بگم از این همه زیبایی

اون خیلی سرد شده.....

داغی که سرد شدنی نیست...تنها ۲ روز به اولین محرم بدون آقا #ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط