{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرم دپ بهتره هرچی سعی کردم نتونستم شاد باشم🖤😔

به نظرم دپ بهتره هرچی سعی کردم نتونستم شاد باشم🖤😔
دیدگاه ها (۳)

#عاشقانه

سعی کردم برات بهترین باشم ....

درسا و نیما🌷ناخنای فرنچم رو پاک کردم چون از نظرم خوب نبود و ...

بچه‌ها فراگمان رو هرچی سعی میکنم نمیاد آپلود نمیشه 😭۱۵۸ بار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط