{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا در لبخندم پنهانش میکنم امیدوارم کسی این حس را نداشت

واقعا در لبخندم پنهانش میکنم امیدوارم کسی این حس را نداشته باشه🙂🥲
دیدگاه ها (۰)

چشم بخاطر تو

سلام بچه ها من میرم فردا میام فعالیت بایی🙂

یونگی چرا اینجوری نگاه میکنی😂

سلام بچه ها میخوام تصورات بنویسم دوست دارین راجب کدام اعضا ب...

حس میکنم این دفعه قلبم واقعا شکسته آخه درد میکنه

دوستان من سعی میکنم پیامای پیوی رو همه جواب بدم ولی بعضی از ...

امیدوارم این حس تجربه نکنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط