{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کردی چرا بدم میاد از دیر سین زدن؟

فکر کردی چرا بدم میاد از دیر سین زدن؟
دیدگاه ها (۰)

حال دیشبم🥀🌧️

دست!؟؟🌃🫠

عاشق این آهنگ تتلوام:

معتقدم 🪷✨

انقد از آدم هایی که وسط چت غیب میشن بعد دو دیقه سین میزنن بد...

نه فکر کردی ازم خوشش میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط