{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی رابطه ی با بدون بازنده منم😢🖤✨️

توی رابطه ی با بدون بازنده منم😢🖤✨️
دیدگاه ها (۰)

خدا میدونه😂🤣

توی رابطه ی با تو.... 🖤

بازنده بودن توی همه کار خیلی سخته😔

رئال همیشه برنده، بارسا ی همیشه بازنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط