{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاااااااشو!!!! حال خوب گرفتنی هست نه دادنی.....قال پوریا!!

👌👌👌👌👌👌🤭🙂🌹🌹
دیدگاه ها (۳۵)

نمیشه!!!!!!

وااااااااااالا!!

ما که حرکتمون خیلی هست!!!!!!برکته کجاست!!

چقدر پول پارتی موقعیت شرایط زندگی و مالی

🚩 حق گرفتنی است، دادنی نیست

حال دلت که خوب باشدهمه دنیا به نظرت زیباستحال دلت که خوب باش...

حال تو که خوب باشه تو حال منم تر نمیزنی...همیشه حالت خوب باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط