{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شده بخوای گریه کنی نتونی غرورت نزارع😢🖤

شده بخوای گریه کنی نتونی غرورت نزارع😢🖤
دیدگاه ها (۳)

بهترین درمان مرگ است:)🖤🕊

یادم نبودی ای یار:)🖤

درد کمی نیست✨🖤

هرکی بگه دوست دارم فیکه🙂🖤👍

تاحالا این حس رو داشتید که از شدت غم دلپیچه و سر درد بگیری گ...

~چیکیتا~گروهی هست که بخوای معرفیش کنی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط