{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل اگر بستی..محکم،نبند..!!مواظب باش، گره کور،نزنی..!!چون

دل اگر بستی..محکم،نبند..!!مواظب باش، گره کور،نزنی..!!چون او،هم،میرود.. اونوقت،تو،میمانی و،یک،گره کور..!
💜💛🧡
دیدگاه ها (۰)

گاهی،یک،دنیا..فقط،با،یک،نفر،پرمیشه..!!💛🧡💜

ساده که باشی آسفالتت میکنن..!!!💛🧡💜

زیبا..🤙💛👍💛👌💛🤟

زیبا..🤙💜👍💜👌💜🤟

-به کسی که به تو علاقه ای ندارد،دل نبند.آقا امیرالمومنین (عل...

خدا…وقتی همه‌چیز از دست می‌رود،تو میمانی وقتی دل می‌شکند،نام...

تولد داریم چه تولدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط