{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ماشالله بازم جنگنده زدیم .f15 در آسمان هرمز

ماشالله بازم جنگنده زدیم .f15 در آسمان هرمز
دیدگاه ها (۱)

جنگ ایران الآن دقیقا این طوری 🤣🤣🤣

عربستان وارد جنگ شد

ورود کامیون های یخچال جهت حمل جنازه موشک های اسقاطی. در عراد...

امشب هر چی زدیم بد خورده آسمان بی دفاع

🛑گزارش ها از درگیری جنگنده F15 آمریکایی با جنگنده F14 ارتش ب...

سیاسی اجتماعی

کلیپی که بین کاربران عرب خیلی بازدید شده!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط