{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام عشقم ببخشید دوباره دیر پست گذاشتم

شارژ گوشیم تموم شده بود و سیم شارژرم هم خراب شده بود و امروز سیم گرفتم
دیدگاه ها (۰)

بچه ها نمیدونم چرا از دیشب

این از این

ببخشید فالو و کامنت و لایک یادتون نره

من اون دوست صمیم من

ببخشید این قدر دیر پست میزارممممگوشیم خراب بوددد😭😭

سلام بچها این چند روز گوشیم خراب بود وایه همین پست نزاشتم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط