{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق تر از این من جایی ندیدم😂

حق تر از این من جایی ندیدم😂

یکم بخندیم 🗿
دیدگاه ها (۵)

بینِ تَمُومِ سَختیآ دِلَم خُوشِ بِ بودَنت رفیق من🎀 @arefeh...

بنااازم به داش فرهادمون🗿🔥

متاسفانه شاهزاده اُور سس کردهخدایا به طرفداران سسخلش رحم کن

حتی قسمت دیشب یانگومم کلن راجب سسه.

یکم بخندیم

یکم بخندیم

کلیپ خنده دار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط