{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو دیگه مال من نیستی و من باید قبولش کنم،این خیلی سخته:))

تو دیگه مال من نیستی و من باید قبولش کنم،این خیلی سخته:)))))))
دیدگاه ها (۰)

اگه این صدا یه روزی به گوشت رسید......

اره دیگه زندگی همینه:»

قبولش کردم ، دیگه مال من نیستی:)

خیلی سخته مخصوص وقتی که بفهمی اون مال کی دیگه شده🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط