{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وطــن...

وطــن...
دیدگاه ها (۰)

عه وا من🤭😶‍🌫️

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا(:

وطنم

‏زنــــدگی یـــک وطـــن بهـــم بدهــــکار اســـت کـــه در آن...

چـه غـریـبــانـه تو با یاد وطــن می نالیمن چه گویم که غریب ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط