{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چو تو قینتون

چو تو قینتون
با همتون چصم-
چرا آخه شید لباسو کشیدن چشم اینقد سخته
دیدگاه ها (۰)

حالم بدهاحوالم بدهبقیشو نمی‌فهمم فکر کنین گفتم

رفرنس می‌خوام

نتم بچه زاییده هیچی بجز ویس بالا نمیادالان یه ده تا آرت کشید...

خب بعد ۲۱ روز برگشتم به تخمتو-۸ ساعت رو این ارتم وقت گذاشتم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط