{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم برای اونایی که فرق شهید و مرده رو نمیدونن...

دیدگاه ها (۱۰)

اردیبهشت ما خیلی تنها شدیم...

مرگ آغازه...

دمتون گرم با غیرتا...

هشتاد و پنج سال مجاهدت بی وقفه برای ایران و ایرانی

قراره اس ۶ آهنگ فصل ۳ باشه اونایی که نمیدونن

مگه موضوع مهم تر از این هم داریم😃اونایی که میدونن:🏴‍☠️☠️اونا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط