{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و من چت پی تی رو میکشم 😑💔

و من چت پی تی رو میکشم 😑💔
دیدگاه ها (۱)

آخه ۴۸بار بیچاره فیلم برداره 🤣

وقتی تو مدرسه حوصله سر می‌ره 🤣🤣🤣

هیچکدوم با یانگوم 😉😎🔥

وقتی میخوای بگی ی سینگل بدبخت نیستی💔🤣😭

چت جی پی تی عزیزم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط