{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای تسکین گریه کنیم بهتره!!دل بدین دل ها پر اشک دارتر

😁😁🤣🤣🤪🤪🙊
دیدگاه ها (۱۹)

طوفان و گرد و خاک شدید در بم!!!!!!خفه شدیم و کرم رنگ

نامرددددددد

🤣🤣😁😁🤪🤪🙈🙊

😀😀🤣🤣🤭🤭🙊🙊

سخته وقتی حق با توئه، عصبانی باشی و چشمات پر از اشک بشه. انگ...

از اشک هایم خسته شده بودم، مرا سوزاند و پلک هایم سوخت. اشک چ...

ولی ما نتونستیم برات یه دل سیر گریه کنیم آقا💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط