{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتی که تلخم کنی .......شرابی شدم ناب :)

دیدگاه ها (۱)

میده جون برا تو ❤️‍🩹

صدای شکستن قلبم رو شنیدی؟💔

نمی‌دونستم میری 💔

دیگه نتونستم بخندم 🖤تو خندم رو گرفتی ☺️

الان منم جزوشون شدم 😂موهام رنگ خاکستری عه تهش شرابیحیف کوتاه...

رفتی شدم من درب و داغان... 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط