{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قاتلی که اعدام حقش نبود🫵🏻💀

قاتلی که اعدام حقش نبود🫵🏻💀
دیدگاه ها (۸)

۲۰۰۸👹

چرا انقدر از من بدتون میاد؟ کی میخواید بفهمید دوران اون سبح...

نیت دیاززز💀

🤷‍♂️

تو ایران اول دادگاهی میشن بعد اعدامتو آمریکا همون سر صحنه قا...

ییلدیز

رویاها بی دلیل نمیمیرن ؛ حتما یه قاتلی دارن!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط