{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و من ارمی ام

و من ارمی ام
چون اونا خوشبختی منو تضمین میکنن
دیدگاه ها (۰)

ادمینتون وقتی دیچیتا میشنوهمن نیستم این^

تهونگ و مادربزرگشچقد براش گریه کردماصکی ازاد

زود دوربیناتون رو اماده کنید

اصلا من عاشق مافیا شدن اعضام=)

'دیوونه'چیزی که اونا منو صدا میکنن.

هرکجا فهمیدی در موردت حرف های بیخود میزنن و قضاوتت میکنن ،به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط