{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون دل دارن!❤

چون دل دارن!❤
منی دل ندارم و کسیو ندارم چه گناهی کردم منم میخوام برم🖤
دیدگاه ها (۲)

زخما خوب میشن ولی جاشون میمونه🙂

دوست دارم حتی جونمم برات میدم❤❤❤

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

میخوام اون جسارت رو برم ولی حوصله ندارم:/

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط