{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصن امار کشته شدن این اهنگ خیلیه 😂🫱🏽‍🫲🏻

اصن امار کشته شدن این اهنگ خیلیه 😂🫱🏽‍🫲🏻
حتی بیشتر از کشته شدگانه ازدواج محمد رضا گلراز😭😂😂🤣🤣
دیدگاه ها (۳)

با تشکر از افکار کثیف شما🤣🫵🏼>>

دلم شده تنگ باز>>> 🫧🥹

حیحی بگل بگل😂🦥

بازم وایب اسکیت برد اما اکیپی🥹>>>

اگر این چهار نفر کشته میشدندزمین در امنیت فرو میرفت و منافع ...

و در همین ساعتی که این متنو می‌خونی هیچ کس بیشتر از امام زما...

بیشتر ده شصتی ها خاطره دارن با این اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط