{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه که بودیم ..

بچه که بودیم ..
نهایت دوست داشتنمان..
تا عدد ۱۰ بود..
همانقدرکه بلدبودیم بشماریم..
کم ولی واقعی...
مثلا می‌گفتیم تو را ۱۰ تا دوست دارم...
یعنی حواست باشه...
تو را یک دنیا دوست دارم .....
دیدگاه ها (۰)

اگه یکیو داری که وسط شلوغیاش و خستگیاشواست وقت گذاشته بدون خ...

اینجوری نیست ک هرکی سر راهم باشه بزنم روزشو خراب کنم.. و من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط