{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون منو داره ولی من ....

دیدگاه ها (۰)

عادت کردیم به بغض های یهویی...

گیتارات

دردایی که من کشیدم...!

چه حسی داره اون میخادش منو؟💅💆‍♀️.#تیک_تاک #دابسمش #دابسمش_ای...

اون دوستم وقتی فقط بهم نیاز داره سمتم میاد و منو یادش میاد😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط