{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من عادلمو می‌خوامممم ♥️

ولی من عادلمو می‌خوامممم ♥️
دیدگاه ها (۰)

اکیپ خفنم و قدرت بازیگری شون 🙂‍↕️✨💫

ولی من این دوتا رو شیپ میکنم 🤣

فقط اون بغضی که توی گلو ی اروچ گیر کرده 😭💔

اسدیل و اروال 🥹☺️❣️

می خوامممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط