{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر نقاش بودم برای همه یک دل خوش میکشیدم😭😭

🦋🕊
#خدایا
نگاهی .....
بدون شرح
🖤🖤🖤💔💔💔💘💘💘
دیدگاه ها (۲)

🦋🕊

🦋🕊

🦋🕊#دلتنگی_یعنی_حال_من

🦋🕊

من اگه نقاش بودم برای همه یه دل خوش میکشیدم🙂❤️

عادی ترین نقاشی که بچه بودم میکشیدم🗿:

از نقاش شب نزاشته بودم گفتم نزارم نمیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط