{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باز میگن اسرائیل کاری به مردم ایران نداره. اینم سندش

باز میگن اسرائیل کاری به مردم ایران نداره. اینم سندش

نفتالی بنت: هر بار که اعتراضاتی رخ می‌دهد چه اتفاقی می‌افتد؟ اینترنت را قطع می‌کنند و سپس هیچ ارتباطی وجود ندارد

پس کاری که من شروع کرده بودم، فرایند تهیه و قاچاق ده‌ها هزار گیرنده استارلینک به ایران بود که اجازه می‌داد اینترنت و شبکه‌های اجتماعی وقتی قطع می‌شوند، ادامه داشته باشند و به اعتراضات امکان هماهنگی و در نهایت سرنگونی بدهند
دیدگاه ها (۰)

الآن همه باید فریاد بزنیم که نظر اصولی امام انجام بشه. نه ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط