{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدومش صدای قشنگی داشت؟

کدومش صدای قشنگی داشت؟
کامنت کن
دیدگاه ها (۱۸)

یکم ارامش

ولی فقط داری......:&

ولی دخترامون.......... (: بقیه اشو تو بگو ؟

نه حاجی من اونقدرام هم اسکل نیستم(:

سوال پست:از من چه درخواستی داری؟۱_درخواست دوستی۲_درخواست پست...

چالش داریم

خواننده مورد علاقه ام بانو مهستی روحت شاد چه صدای قشنگی داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط